3/01/2015

Haaste: Sisustustyönjako



Sain haasteen Lauralta, Kaksin kaksiossa -blogista. Kiitti!

Haasteessa kannustetaan pohtimaan sisustamista pariskunnan työnjaon näkökulmasta. Tässä minun ja mieheni sisustustavat, lyhyestä virsi kaunis.

Kuvitukseksi tein kollaasin koti- ja koirakuvista. Koirat taitavat arvostaa kuvista päätellen eniten pehmeyttä ja mukavuutta. Ja kuvan ulkopuolelta, ruokaa ja liikuntaa.

Saisinkohan haastettua mukaan Sallyn ja Marian siippoineen!


. . . 



SISUSTUSTYÖNJAKO-HAASTE


1) Osallistuuko puolisosi sisustuksen suunnitteluun?
MINÄ: Joskus, antamalla mielipiteitä kysyttäessä :)
MIES: En.

2) Jos vastasit ei: Toivoisitko puolisosi osallistuvan enemmän kodin sisustukseen? Ja jos toivot, miten haluaisit hänen osallistuvan?
MINÄ: Olemme olleet yhdessä niin kauan, että mieheni maku on hyvin selvillä. Tiedän aika hyvin, mitkä ovat ehdottomat eit, ehkäpät ja kyllät.
MIES: En

3) Eroaako makunne toisistaan?
MINÄ: Jonkin verran kyllä. Minä pidän vanhoista huonekaluista, mieheni ei niinkään. Monissa väreissä olemme myös eri linjoilla. Mieheni on kyllä myös huomauttanut, että esimerkiksi eräs hankkimani vanha nojatuoli on maailman mukavin istua, vaikka aluksi onkin vastustanut sen hankintaa.
 MIES: Kyllä

4) Riitelettekö sisustusratkaisuista?
MINÄ ja MIES: Ei

5) Teettekö kotiin tulevat hankinnat yhdessä, vai erikseen?
MINÄ ja MIES: Joskus yhdessä, joskus erikseen (lue, minä teen salaa)


6) Kuinka paljon kompromisseja teette yhteisen kodin sisustuksen eteen? Ja kumpi joustaa enemmän?
MINÄ: Mieheni joustaa enemmän, sillä minulle sisustaminen on intohimo, hänelle ei. Tosin mieheni ei kuitenkaan joudu mielestäni joustamaan liikaa, sillä haluan kuunnella ja varmistaa, että kodissa on kaikilla mukava olla. Näen myös paljon vaivaa sellaisten juttujen löytämiseksi jotka sopivat molemmille. 
 MIES: Minä

7) Miltä puolisosi koti näytti silloin, kun ensimmäistä kertaa vierailit siellä? Tuliko välittömästi olo, että tämä on tässä, vai mietitkö hiovasi puolison maun paremmaksi/toisenlaiseksi?
MINÄ: Olemme olleet yhdessä niin pitkään, että ensimmäisen kodin vaiheessa ei sisustusjutut kiinnostaneet pätkääkään.




4 kommenttia:

  1. Huvittavan lyhyet vastaukset mieheltä. Meilläkin P taisi vastata johonkin yhdellä sanalla, oli pakko kysyä siinä vaiheessa lisätietoja, Tämä haastehan alunperin on ollut niin, että nainen vain vastaa. Minä halusin huumorin vuoksi lisätä miehen vastaukset, mutta kiva lukea myös siippojen vastaukset :D Ihanan harmooninen tuo kollaasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu minusta just nuo lyhyet vastaukset on parasta antia tässä :). Vaikka itselle sisustaminen ja siitä bloggaaminen on intohimo, harrastus ja sivutyökin, niin on hyvä muistaa että lähipiiri on innoissaan ihan muista jutuista :)

      Poista
  2. Jeee, mikä haaste! Tarraan tähän mielelläni ;DD

    Kollaasin kuvat jälleen niin mageita! Aurinkoa päivääsi Tarja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtava kuulla, saatkohan miehestäsi enemmän irti kun minä omastani <3. Innolla jään odottamaan. Ja kaunis kiitos kuvakehuista!

      Poista

Kiitos kommentistasi! Jokainen kommentti saa hyvälle mielelle ja perinteisesti vastaan kaikkiin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...