12/10/2014

Renée Voltaire -herkut ja alekoodi nu3 verkkokauppaan!






Olen löytänyt syksyn aikana ihan uuden tuotesarjan terveelliseen, maistuvaan ja lisäaineettomaan herkutteluun. Tuotteet sopivat minulle mainiosti, sillä olen kuluneen syksyn aikana kiinnittänyt yhä enenevässä määrin huomiota ruokaan ja syömisiini.

Ihastuin näihin Ruotsalaisiin Renée Voltaire -tuotteisiin kertaheitolla. Niissä yhdistyvät kauneus ja herkulliset, puhtaat maut. Tuotteet ovat luomuja, lisäaineettomia, gluteenittomia ja vieläpä ilo silmälle. Sisällön lisäksi pakkaussuunnitteluun on käytetty aimo annos tarmoa ja ajatuksia. Jos keittiössäsi on vaikkapa avohyllyt, kuinka kivan asetelman näistä ruokapakkauksista saisikaan? Meidän köökissä on umpikaapit, mutta minä pidän näitä reilusti pöydällä, niin somia ne ovat.

Renée Voltaire -tuotteita ei vielä kovin moni myy Suomessa, mutta nu3 -verkkokaupasta näitä siis saa. Terveelliseen ravitsemukseen ja hyvinvointiin erikoistunut nu3 -verkkokauppa haluaakin antaa teille alekoodin blogini kautta - kuinka mukavaa!

Tilailkaa ja testatkaa ihmeessä vaikka näitä herkullisia ja tervellisiä tuotteita. Valikoimissa on toki muutakin; luonnonkosmetiikkaa ja kauneudenhoitoa, luontaistuotteita, urheiluravinteita, lisäravinteita, sekä tuotteita terveyteen ja laihdutukseen. 

Tämän alennuskoodin voi sama asiakas lunastaa kerran, ja se on arvoltaan -15% tilauksesta, eli oikein mukava summa!

Ostoksille pääset tästä. Alennuskoodi on: snowland








Kuvien tuotteet:

Renée Voltaire kookosvoi, leivontaan ja miksei murunen voikahvinkin joukkoon.

Lovechock luomusuklaa, raakasuklaa, goji-appelsiini. Suklaata - need I say more.
Raw food, raw bite, marja-vanilja, otan välipalaksi.




Postaus on sponsoroitu.
Kiitos nu3, Saara ja Venla.




hamppusuklaa, hampa choklad


2 kommenttia:

  1. Oi, ihanaa! Itse oon yliherkkä gluteenille ja melkeinpä kaikille lisä-ja väriaineille,
    joten noita tuotteita maistelisi enemmän, kuin mielellään :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä näitä, laatu ja maku ovat kohdillaan. Mulla ei ole yliherkkyyksiä, mutta olen huomannut, että vehnättömyys sopii mulle mainiosti. Puhtaus on muutoinkin puoli ruokaa, myös ruoka-aineissa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Jokainen kommentti saa hyvälle mielelle ja perinteisesti vastaan kaikkiin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...